Praha 4 Braník

Náš tým

O děti se stará stabilní kolektiv kvalifikovaného pedagogického personálu již od roku 2009.  

Naše nejmenší čeká každý den pestrý program:

  • Naší prioritou jsou spokojené a šťastné děti, které všestranně rozvíjíme ve všech oblastech, v předškolním věku klademe velký důraz na předškolní přípravu, které probíhá denně.
  • Výuka angličtiny probíhá s rodilým mluvčím přirozenou formou v průběhu celého dne.
  • Plavání, jóga, logopedie a další zajímavé aktivity.
  • S dětmi jezdíme na tematické výlety a zábavné vzdělávací exkurze, např. hasičskou stanici, stanici přírodovědců, zoo. 
  • V zimě jezdíme na lyžařský výcvik a v létě na školku v přírodě.
  • Děti učíme zdravému životnímu stylu, vedeme je k dostatečnému pohybu a pobytu na čerstvém vzduchu.
  • Děti jsou rozdělené do dvou tříd dle věku na Housenky a Motýlky. 

Mgr. Jana Račáková

ředitelka

Vystudovala střední pedagogickou školu a obory učitelství pro mateřské školy a pedagogika předškolního věku na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studia lektorovala zájmové kroužky (dětský aerobik, tanečky a výtvarné tvoření). Při práci s dětmi využívá hru na klavír a flétnu. Je milovnicí acroyógy, které se věnuje nejen ve svém volném čase, ale i s dětmi. Pořádá a aktivně se účastní letních a zimních pobytů v přírodě. Ráda sportuje, chodí po horách a cestuje po jihovýchodní Asii. Ve školce je od září 2010.

Kristýna Marková

učitelka

Vystudovala jsem střední pedagogickou školu, obor předškolní a mimoškolní pedagogika. Ve školce Smarties jsem již 3 rokem. Několik let jsem oddílovým vedoucím na letním táboře, na který jezdím již od dětství. Ráda hraji na kytaru a ukulele a k tomu zpívám. Mám ráda procházky v lese a ve volném čase si ráda čtu, sleduji seriály nebo filmy. 

Rowen Slocombe

english teacher

Originally from Australia I’m a native English speaker who has lived almost in equals thirds across Australia, England and the Czech Republic. I completed a Bachelor of Business in Tourism before leaving Australia. I also have a Cambridge University Certificate (CELTA) in teaching English as a secondary language to adults and have taught in both private and state schools or provided 1-2-1 private lessons. In addition I come from a family of primary school teachers with my mother, father and sister all being teachers. My biggest passion is music and as a singer and guitarist I have played in multiple bands or solo continuously from my teenage years onwards. I also like to ukulele, piano, drums or generally anything that can make a musical noise. I also have a strong passion for people, travel and culture and through this have enjoyed extensive travel both through work positions and personal interests. I love the seasons and the variety of activities they provide and have always got my positive and fulfilling energy from the wilderness and nature.

Mg. Kateřina Marečková

majitelka, učitelka

Po studiu na gymnáziu jsem odjela na rok do Velké Británie, kde jsem pak pracovala jako au-pair a získávala zkušenosti s dětmi a cizím jazykem. Po návratu  jsem nastoupila na vysokou školu a vystudovala pedagogickou fakultu. A jelikož mi děti  při studiu začaly děti chybět, odjela ještě jako au-pair na 4 měsíční pobyt do USA.

Po škole jsem nastoupila do firmy Skřivánek, kde stála při vzniku firemní a soukromé školky Skřivánek Smarties a po otevření v roce 2008 se stala její ředitelkou. V na podzim 2011 jsem nastoupila do společnosti KinderGarten, kde se stala provozní ředitelkou a manažerem kvality. A od dubna 2013 se stala spolumajitelkou Mateřské školky Smarties, kde se stará o provoz a kvalitu a vzdělávání dětí. 

Od útlého mládí jsem měla ráda děti, starala se o ně a ráda s nimi trávila volný čas. Svou práci nepovažuji jen za zaměstnaní, nýbrž jako koníček a životní náplň. Jsem maminkou 2 kluků. 


Monika Valterová

majitelka

Pracuje v oblasti zajišťování služeb. S dětmi má dlouholeté zkušenosti z pobytu v UK jako Au-pair a při vedení různých sportovních aktivit. Je maminkou 3 dětí. 

V dubnu 2013 se s Katkou stala spolumajitelkou školky a má na starosti provozně - technické záležitosti školky (nepedagogickou část)

Řídí se mottem: „ Děti jsou naším zrcadlem a tak se snažme ať vypadáme co nejlépe“

Vrátit se zpět na školku